Home Sweet English
Právě učení cizího jazyka je pro naše nejmenší úžasný nástroj nového poznání.
Učení využívá tzv. vtisknutí pomocí stimulace smyslového vnímání a prožitek emocí v jiném jazyce než je mateřština, které vedou dítě k přirozenému harmonickému otevírání dveří zvaných svět. Je probouzeno myšlení bez vnitřního překladu.
Během hodin dochází k navázání krásného, již nesmazatelného vztahu s angličtinou. Celý proces učení probíhá citlivě s ohledem na nízký věk dítěte. Proto hlavními učiteli jsou vedle lektora rodiče či sourozenci, jako přirození učitelé ve světě dítěte a jeho jazyka. Maže se tedy propast mezi původní rodinou dítěte a prostředím, kde je dítě edukováno cizímu jazyku. Rodina je pravidelně inspirována fotografiemi a odkazy na písnicky na FB: Poználkov a Michaela Walter (Home Sweet English).
Dítě se učí chápat samo sebe a svoji vlastní jedinečnost. Žáček, lektor a rodinní příslušníci jsou v procesu učení rovnocennými partnery.
Děti se proměňují do jiných osobností, zvířat a věcí, aby rozvíjely svou zvídavost a fantazii a také zájem o jazyk. A tak stavíme první pevné základy pro pozdější skutečné učení jazyka.
Děti jsou oceňovány i při malém úspěchu dle behaviorismu. Špatná zkušenost je součástí poznání, tudíž je vnímána pozitivně. V učení je neméně důležitá.
Učení probíhá v kooperaci s rodiči. Přizpůsobuje se potřebám konkrétní skupiny. Efektivita učení se dostaví opakováním, aplikací nově nabitých zkušeností do života a následné posilování při každodenních činnostech. Cíleně je také posilována jak obrazová, sluchová, tak prožitková paměť.
Pozornost je také věnována vědomému řízení emocionálních stavů – neuroasociacím – tzv. tvorbou VNITŘNÍCH MAP.
TYPY vnitřních map V OBLASTI UČENÍ:
spíše OBRAZOVÁ: spíše obrazy, v knize si dítě pamatuje pozici a tvar napsaných slov.
spíše AUDITIVNÍ: dítě si pamatuje zvuky, melodie, dává přednost mluvenému slovu před četbou učebnice.
spíše KINESTETICKÁ (pocitová): prožívání v sobě, vlastní emoce a pocity, doteky.
Na stejných pohádkách a písničkách vyrůstají děti v mateřských školách na Novém Zélandu.
Program se věnuje také rozvoji řečového projevu, paměti, koncentrace, logiky, grafomotoriky, sociální inteligence, ale také odvěkým pravdám, historii, zeměpisu, moudrosti přírody.
Lektor: Mgr. Michaela Walter
Výše příspěvku na lekci ve skupině max. 8 dětí: 250 Kč/90 min. za dítě (v ceně jsou zahrnuty učební materiály pro práci domů a občerstvení).
Výše příspěvku na lekci ve skupině max. 3 dětí: 350 Kč/60 min. za dítě (v ceně jsou zahrnuty učební materiály pro práci domů a občerstvení).
Výše příspěvku na lekci ve skupině max. 2 dětí: 400 Kč/60 min. za dítě (v ceně jsou zahrnuty učební materiály pro práci domů a občerstvení).
Výše příspěvku na individuální lekci: 750 Kč/60 min. za dítě (v ceně jsou zahrnuty učební materiály pro práci domů a občerstvení).
Rodiče mají možnost zapůjčení dětských anglických knih v naší knihovně za příspěvek 300,-- Kč/rok.